←
↑
⇑
↓
→

Ласло Краус |
Програмирање на језику Java - испити
Практични испит
8. 2. 2007.
|
Задатак
| Напомене
Поставка задатка
(садржај)
Написати на језику Java следећи пакет типова:
Активно возило има јединствен, аутоматски генерисан идентификациони број. Може да се покрене, заустави и да се прекине његова нит. Максимална брзина vmax се задаје приликом стварања возила (подразумевано 100), а може касније и да се промени. При покретању, почетна брзина возила износи 5% од vmax, после чега у случајним временским интервалима који трају од 100 до 200 ms промени за случајан износ од −5% до +15% тренутне брзине, али не изнад брзине vmax и не испод брзине 5% од vmax. Може да се дохвати идентификациони број возила, тренутна брзина и пређени пут од последњег покретања. Текстуални облик возила садржи идентификациони број и целобројне делове пређеног пута и тренутне брзине. Тренутно време се очитава методом long
System.currentTimeMillis()
.
- На активној стази може бити неколико возила која се крећу по њој. Ствара се празна, после чега се возила додају једно по једно. Дужина стазе се задаје приликом стварања стазе (подразумевано 100000), а може касније и да се промени. Може да се затражи покретање свих возила на стази и прекидање нити стазе и свих возила на њој. По покретању возила, стаза сваких 20 ms проверава да ли је бар једно возило стигло до краја стазе. Ако је стигло, стаза заустави сва возила и проналази возило које је превалило најдужи пут.
- Графичко возило је возило које се иницијализује графичком плочом (
Panel
) коју попуњава компонентама тако да може приликом покретања возила поставити vmax и при сваком састављању текстуалног облика возила приказати исти.
- Графичка стаза је стаза која се иницијализује графичком плочом (
Panel
) коју попуњава компонентама тако да корисник може поставити дужину стазе, покренути сва возила и види идентификациони број водећег возила у току трке, односно победничког возила на крају трке. Док се возила крећу, ново покретање возила мора бити онемогућено.
- Трка је програм који симулира трку и на графичкој корисничкој површи према слици приказује 5 графичких возила на једној графичкој стази, тако да се прати тренутно стање трке.

- Испит траје 180 минута.
- Не користити свој лични налог, већ корисничко име
ispitx
(x
је број радне станице за којим се ради). Лозинка на свакој радној станици је student
.
- Пројекат обавезно формирати на диску
N:
(Nastava
on
\\Xs200-2
) у каталогу ObjektnoProg\RSx
(x
је број радне станице за којим се ради).
- Решење задатка смештати у потребан број датотека изворног текста програма (за сваку класу ѕасебна датотека). Не стављати целокупно решење у једну датотеку.
- На почетку сваке датотеке навести своје име и број индекса.
- Пожељно је да програм проради до краја испита.
(садржај)
←
↑
⇑
↓
→
Аутор: Ласло Краус
Е-пошта: kraus@etf.rs
Copyright © 2010, Laslo Kraus
Последња ревизија: 8.9.2010.