Visa elektrotehnicka skola, Beograd
Ласло Краус
Објектно програмирање - испити
Практични испит
18. 11. 1999

Задатак | Напомене

Поставка задатка (садржај)

Пројектовати на језику C++ апстрактну класу за предмете задатих помоћу специфичне тежине (Predmet). Предвидети:
  1. иницијализацију предмета задатом специфичном тежином са подразумеваном вредношћу једнаком један,
  2. уништавање предмета,
  3. израчунавање запремине предмета,
  4. израчунавање тежине предмета,
  5. читање вредности предмета из неког улазног тока (>>), и
  6. писање садржаја предмета у неки излазни ток (<<).
Пројектовати на језику C++ класу за сфере задатих помоћу специфичне тежине и полупречника (Sfera) као изведену класу из класе предмета. Подразумеване вердности свих параметара при иницијализацији су један. Поред могућности основне класе предвидети још и формирање копије сфере у динамичкој меморији.

Пројектовати на језику C++ класу за квадре задатих помоћу специфичне тежине и дужина ивица (Kvadar) као изведену класу из класе предмета. Подразумеване вердности свих параметара при иницијализацији су један. Поред могућности основне класе предвидети још и формирање копије квадра у динамичкој меморији.

Пројектовати на језику C++ класу за складишта предмета задатих капацитета (Skladiste). Предвидети:

  1. формирање празног складишта задатог капацитета,
  2. иницијализацију складишта другим складиштем,
  3. уништавање складишта,
  4. доделу вредности једног складишта другом (=),
  5. дохватање капацитета складишта (унарни +),
  6. стављање једног предмета у складиште (+=, предмет се ставља на прво слободно место),
  7. испитивање да ли на задатом месту у складишту постоји предмет (%),
  8. избацивање предмета са задатим редним бројем из складишта (-=, остали предмети не мењају своја места),
  9. дохватање датог предмета из складишта ([], предмет остаје у складишту),
  10. писање садржаја складишта у неки излазни ток (<<).
За разрешавање конфликтних ситуација (на пример: стављање предмета у пуно складиште, узимање предмета са празног места итд.) користити изузетке.

Саставити на језику C++ потпрограм за читање једног предмета са главног улаза.

Саставити на језику C++ интерактивни главни програм који прихвата следеће команде:


Напомене (садржај)

(садржај)
         
Аутор: Ласло Краус
Е-пошта: kraus@etf.rs

Copyright © 2010, Laslo Kraus
Последња ревизија: 4.10.2010.