Elektrotehnicki fakultet, Beograd  Ласло Краус ПЈМП
Интегрални испит
5. 9. 2005.

Аутори: Игор Тартаља и Ласло Краус

Задаци: 1.1 1.2 2.3 2.4 | Напоменe

Поставка задатка 1.1 (35 поена) ( почетак)

Реализовати на језику C++ следећи систем класа (класе опремити оним конструкторима, деструктором и оператором за доделу вредности, који су потребни; грешке пријављивати изузецима типа једноставних класа које су опремљене писањем текста поруке):

Саставити на језику C++ главни програм који ствара објекте потребних променљивих и објекат наредбе за налажење n!.

Поставка задатка 1.2 (15 поена) ( почетак)

Одговорити концизно и прецизно на следећа питaња везана за језик C++:

а) Шта означава појам "лвредност" (енг. lvalue)?

б) Шта означава релација пријатељства између две класе и да ли је она симетрична релација?

в) Да ли се у наредби X x=3; позива operator=(int) или конструктор X(int) и зашто?

Поставка задатка 2.3 (35 поена) ( почетак)

Пројектовати на језику Java пакет класа који садржи све класе из задатка 1.1. Уместо операторских функција правити обичне методе. Уместо операција за испицивање правити меоде за претварање у тип String. Саставити на језику Java класу са главним програмом као у задатку 1.1. На располагању стоји класа Citaj у пакету usluge која садржи заједничке методе за за читање свих стандардних типова података.

Поставка задатка 2.4 (15 поена) ( почетак)

Одговорити концизно и прецизно на следећа питaња везана за језик Java/C#:

а) Да ли се и зашто у Јави може дефинисати апстрактна класа која не садржи ниједну апстрактну методу?

б) Како се дефинишу индексна својства (properties) зрна (beans) Јаве?

в) Шта означавају појмови паковања (boxing) и распакивања (unboxing) у језику C#?


Напоменe ( почетак)

( почетак)
         
Аутор: Ласло Краус
Е-пошта: kraus@etf.rs

Copyright © 2005, Laslo Kraus
Последња ревизија: 4.10.2005.