Visa elektrotehnicka skola, Beograd
Ласло Краус
Објектно програмирање 1
Домаћи задатак за 2010/11

Поставка задатка

Пројектовати и реализовати на језику C++ следеће класе:

Написати на језику C++ програм који с главног улаза прочита n, направи игру са три играча (један човек и два рачунара) и одигра једну партију.


Напоменe (садржај)

а) Детаљи решења (унутрашња структура објеката, списак операција, начин спољашњег приказивања објеката) препуштају се студентима. Све класе треба да буду снабдевене неопходним елементима за безбедно коришћење у било ком окружењу (конструктори, деструктор, додела вредности). Конфликтне ситуације разрешавати изузецима типа класа специјално пројектованих за то. Користити операторске функције где је примерено.

б) Решење домаћег задатка се припрема у потребном броју датотека са изворним текстовима програма (не користити редове дужих од 70 знакова).

в) За пролазну оцену неопходно је да програм може да изврши бар нешто од очекиване функционалности.

г) Домаћи задаци се предају слањем електронском поштом на адресу kraus@etf.rs у облику једне архивске датотеке (.zip или .rar). У пошиљку не укључити пројектну датотеку, изводљиви облик програма итд., већ само изворне текстове програма.

д) Недозвољена сарадња међу студентима се кажњава дисквалификацијом свих учесника.

ђ) Студенти који испит положе кроз колоквијуме (само у јунском испитном року) домаће задатке треба да пошаљу у року који ће бити објављен заједно са резултатима другог колоквијума. Тај рок неће бити дужи од два до три дана. Одбрана домаћих задатака биће око 5 до 7 дана после тог рока.

е) Остали студенти решења домаћих задатака треба да пошаљу најкасније три дана пре полагања испита. Без унапред предатог домаћег задатка не може да се полаже испит. Домаћи задаци ће се бранити пар дана после успешно положеног испита. Ако се испит не положи, приликом следећег полагања потребно је послати домаћи задатака.

(садржај)
         
Аутор: Ласло Краус
Е-пошта: kraus@etf.rs

Copyright © 2012, Laslo Kraus
Последња ревизија: 8.3.2012.