Elektrotehnicki fakultet, Beograd  Ласло Краус ИР2ОО1/СИ2ОО1
Испит
31. 8. 2010.

Аутори: Игор Тартаља и Ласло Краус

Задаци: 1 2 | Напоменe

Поставка задатка 1 (30 поена) ( почетак)

Одговорити концизно (једна или две реченице) и прецизно на следећа питaња:

а) Који проблеми везени за динамичку алокацију меморије се најчешће појављују у C++ програмима?

б) Ако основна класа садржи један низ објеката, а изведена други низ – навести прецизан редослед конструкције објекта изведене класе.

в) Да ли се подразумеване вредности аргумената могу користити (1) код шаблонских функција, (2) код шаблонских класа, (3) код специјализованих шаблонских класа?

Поставка задатка 2 (укупно 70 поена) ( почетак)

Написати на језику C++ следеће класе (класе опремити оним конструкторима, деструктором и оператором за доделу вредности, који су потребни за безбедно коришћење класа; грешке пријављивати изузецима типа једноставних класа које су опремљене писањем текста поруке):

(10 поена) Написати на језику C++ програм који направи сцену, играча, неколико непријатеља, препрека и порција хране. Све објекте смешта у сцену, а затим их периодично активира. Игра се завршава када играч остане без енергије или сви непријатељи остану без енергије. Користити фиксне параметре (не треба ништа учитавати с главног улаза).


Напоменe ( почетак)


( почетак)
         
Аутор: Ласло Краус
Е-пошта: kraus@etf.rs

Copyright © 2010, Laslo Kraus
Последња ревизија: 22.9.2010.