Elektrotehnicki fakultet, Beograd  Ласло Краус ИР2ОО1/СО2ОО1
Испит
31. 8. 2008.

Аутори: Игор Тартаља, Ђорђе Ђурђевић и Ласло Краус

Задаци: 1 2 | Напоменe

Поставка задатка 1 (30 поена) ( почетак)

Одговорити концизно (једна или две реченице) и прецизно на следећа питaња:

а) На коју меморијску локацију (i или p) показује &r ако је: int i=0,*p=&i,&r=p;?

б) Дефинисати досег (област важења) идентификатора чланова класе и како се он може проширити.

в) Шта је операнд, а шта резултат оператора typeid?

г) Да ли у класи изузетка треба да постоји јавни конструктор копије и зашто?

д) Шта је намена итератора из стандардне библиотеке и шта означава тип reverse_iterator?

Поставка задатка 2 (укупно 70 поена) ( почетак)

Написати на језику C++ следеће класе (класе опремити оним конструкторима, деструктором и оператором за доделу вредности, који су потребни за безбедно коришћење класа; грешке пријављивати изузецима типа једноставних класа које су опремљене писањем текста поруке):

(5 поена) Написати на језику C++ програм који ствара једну кутију домина, таблу за игру и једног играча, и затим у потребном броју корака док се игра не заврши вуче потезе играча и исписује таблу на главном излазу после сваког потеза. По завршетку игре испише да ли је игра завршена победом или поразом.


Напоменe ( почетак)


( почетак)
         
Аутор: Ласло Краус
Е-пошта: kraus@etf.rs

Copyright © 2010, Laslo Kraus
Последња ревизија: 30.8.2010.